Często zadawane pytania

×

Komunikat o błędzie

  • Deprecated function: implode(): Passing glue string after array is deprecated. Swap the parameters w drupal_get_feeds() (linia 394 z /drupal/includes/common.inc).
  • Deprecated function: The each() function is deprecated. This message will be suppressed on further calls w menu_set_active_trail() (linia 2405 z /drupal/includes/menu.inc).

Oto kilka najczęstszych problemów i rozwiązań, z jakimi możecie się Państwo spotkać podczas użytkowania przedsionka.

Problem Możliwa przyczyna Możliwe rozwiązania
Jeśli pojawił się problem, który nie został uwzględniony w tabeli, proszę zasięgnąć porady u autoryzowanego przedstawiciela firmy Isabella!
Przedsionek jest nieszczelny
  • Niedostateczna pielęgnacja;
  • Osad na poszyciu przedsionka powstały z nadmorskiego powietrza zawierającego dużo soli, zanieczyszczonego powietrza, pyłków itd.;
  • Gaz ciekły w aerozolu (preparaty na insekty, dezodoranty)
  • Przedsionek należy opłukać dużą ilością czystej wody a następnie usunąć brud miękką szczotką.
  • Nie używać żadnych środków czyszczących!
  • Jak poszycie przedsionka jest zupełnie suche należy zastosować impregnat AquaTex.
Woda kondensacyjna
  • Brak odpowiedniej wentylacji;
  • Duża wilgotność od podłoża;
  • Pozostawić otwarte wszelkie otwory wentylacyjne;
  • Położyć folię plastikową pod podłogą przedsionkową;
Nie można otworzyć zamka błyskawicznego
  • Przedsionek jest źle rozłożony
  • Zamek albo suwak jest zużyty
  • Przestawić śledzie narożne
  • Proszę zwrócić się do przedstawiciela Isabella
Stelaż rdzewieje
  • Niedostateczna pielęgnacja
  • Przy pakowaniu stelaż był wilgotny
  • Rurki wyczyścić z brudu i ewentualnie przetrzeć woskiem samochodowym
  • Stelaż, zanim go spakujemy musi być w 100% suchy
Marszczenia na szwach pomiędzy dachem a daszkiem przednim
  • Złe naciągnięcie poszycia przedsionka
  • Ścianę przednią, jeśli możliwe, zwinąć i rurki (np.. z pomocą Hercules Twin) naprężyć.
  • Szwy powinny być napięte (jak linka, która jest między 2 punktami naciągnięta)
"Luźne", wiszące ściany boczne
  • Poszycie jest źle rozłożone, źle naciągnięte
  • Przedsionek jest za duży do obwodu przyczepy
  • Przyczepa jest za nisko rozstawiona
  • Dobrze naciągnąć wszystkie rurki stelaża
  • Ustawić śledzie w ten sposób, aby dolna krawędź przedsionka była naprężona
  • Odstęp pomiędzy dolną krawędzią przedsionka a podłożem musi wynosić minimum 12 cm, aby wykorzystać naciąg gumowych pętelek
Ściany przedsionka są za krótkie, nie dosięgają podłoża
  • Przyczepa jest za wysoko podniesiona na nóżkach
  • Przedsionek jest za mały do obwodu przyczepy
  • Ustawić przyczepę na równym podłożu, bez dodatkowego podnoszenia
  • Sprawdzić rozmiar obwodu A przedsionka i przyczepy
Biały nalot na poszyciu przedsionka z PVC
  • Wpływ warunków pogodowych/powietrza
  • Miejsca obejrzeć pod lupą. Najczęściej są to jaja insektów, które można łatwo usunąć za pomocą impregnatu AquaTex, szczotki lub szmatki.
Małe dziurki w poszyciu dachowym
  • Wytarcie/Przetarcie
  • Pleśń
  • Najczęściej są to małe oznaki przetarcia w poszyciu zewnętrznym. Zwykle nie narusza to szczelności czy trwałości przedsionka. Można ewentualnie użyć zestawu naprawczego, użyć łatki na stronie zewnętrznej poszycia.
  • Część wewnętrzną poszycia spłukać wodą a następnie po zupełnym wyschnięciu, zaimpregnować preparatem AquaTex. Przy zaawansowanej pleśni zalecana jest wymiana dachu.
Okna "marszczą się", są nieprzejrzyste
  • Źle złożone
  • Źle napięte, rozwinięte
  • Prawidłowe rozwinięcie i dostateczne ciepło dbają o gładki wygląd materiału okiennego. Głęboko osadzone fałdy są niestety czasem nie do uniknięcia przy zastosowaniu naszej nowoczesnej technologii przy produkcji folii okiennych.